söndag 16 september 2012

HoloFredag i backspegeln

Jag rekommenderar att ni klickar upp den här bilden för att få se ett tjusigt collage på mina holofredagsbidrag över det gångna året. Anledningen till att jag rekommenderar en uppklickning är mycket enkel - det tog mig mer än en dag att få ihop det och det är supertjusigt när det är stort. Tycker jag. Jag erkänner gladeligen att jag inte direkt är något internet-geni (jag var tvungen att googla), men det här visar att det går att lära gamla hundar att sitta. Tant är stolt.


Jag valde mina matchningsbilder helt enkelt för att matcha lite har blivit min grej - eller mycket, om vi ska vara helt ärliga. Det kanske blir lite rörigt och alla foton kanske inte är så himlans bra, men så här har mina fredagar alltså sett ut sedan Skimmerskuggan-Kerstin kom på den briljanta idén med holofredag.

Då kör vi ett år till då. Minst. Och imorgon återkommer jag med Blå Måndag. Välkomna att haka på.

24 kommentarer:

  1. Bilden har blivit uppklickad och beundrad! Väldigt fint! Och roligt med matchningsbilderna, de är ju väldigt du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag lapar i mig berömmet som om det vore grädde! :)

      Radera
  2. Jag gillar matchningsbilderna!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Du är duktig! Personligen så gillar jag hallon-matchningen bäst:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, hallon är ju gott. Smaskade ner dem i en tårta senare. :)

      Radera
  4. Jag gillar också dina matchingsbilder :) Efter bokstavsracet är över så hakar jag på Blå Måndag. Fast nu när jag tänker efter är det ju ett blått lack som kommer imorgon i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! Vad jag glad jag blir! Två flugor på smällen med BÅDE bokstäver och blå måndag - inte illa pinkat av en trähäst, som min mamma brukar säga. Och jag. :)

      Radera
  5. Dutti Tant! (jag kallar mig själv för tant oxå, vid behov :)

    Jag borde gilla Darth Vader bäst, för det är det jag brukar skriva under mina bar-notor med när jag är busig ;P MEN denna gången vill jag tycka att Cactus-matchningen längst uppe till höger är finast...utan att ha en aning vad det är för lack...

    Se fram emot Blå måndag, god ide.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Katusmatchningen är det första frankenlacket jag fick från Cactus, det som jag helt fräckt döpte till Mrs Data. :) Stora bilden är också ett Cactus-lack som heter Lilla E. Jag har haft måååånga franken på mina holofredagar.:)

      Radera
  6. Ja! Blå måndag! :D

    Och kollaget blev fint! Tycker att det är extra kul att du valde just de bilderna, för du har ju verkligen hittat din grej med matchningarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. (Men va f*n - jag hade ju redan svarat!)

      Jag känner ju också att matchningarna liksom är det som utmärker min enkla lilla blogg. Och vad jag glad jag blir för berömmet.:)

      Radera
  7. Håller med dig om att kollaget blev väldigt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Känner mig mer än lite smånöjd faktiskt. :)

      Radera
  8. Så många fina och roliga matchningar det har blivit! Hoppas också på minst ett år till av holofredagar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minst ett år till. Gärna fler. :)

      Radera
  9. Matchningarna är roliga och collaget blev väldigt bra!

    SvaraRadera
  10. Otroligt fint kollage! Jag gillar också dina matchningsbilder :)

    Blå måndag lyckas jag nog inte med till imorgon, men jag får jobba på det till nästa vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otroligt fint initiativ, får jag studsa tillbaka med då. :)

      Radera
  11. Matchningsbilderna är liksom det man ser framemot på något vis hos dig:) De ger bloggen både personlighet och karraktär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! Då har jag lyckats med min plan då. ;)

      Radera
  12. Otroligt fin farg!! Following via GFC :) xx

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!