fredag 17 augusti 2012

Nytt från Nailmail

Tyvärr verkar det som att denna holofredag är alldeles för mulen. Om jag lyckas hitta/hinna till en solstrimma senare idag så kan jag visa vad jag har på mig (vilket jag i och för sig har haft på mig förut), men i väntan på det/ersättare för det kan jag ju visa vad som trillade ner i min brevlåda idag. Fyra Zoya-lack som jag beställde via Nailmail förra månaden. Alla fyra sådan jag har suktat efter länge, bland annat har jag nu lyckats komplettera Flames-kollektionen.


Från vänster till höger ser ni Tiffany, Robyn, Lisa och Apple.

Månadens lackmärke på Nailmail är Ciaté, och man har till 31 augusti på sig att beställa dem. Och så har de en trevlig överskottsshop man kan titta in i också.

Edit: Jodå, jag hittade lite sol. Men bilderna blev så dåliga att jag nu bestämmer mig för att ge upp och förklarar att Cactus-lacket Mrs Data (som inte kommer vara med i kollektionen) inte går att fotografera så holot syns. För på riktigt är det holo så det visslar om det. Alltså avstår jag holofredag idag. Känns ju sådär...

12 kommentarer:

  1. De är besvärliga att fota dommadäringa holosarna :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kan ju vara det, men ack så härliga att se på. Sen att min manikyr är allmänt sliten nu efter en massa husstök gör ju inte saken bättre direkt, men jag ÄLSKAR mitt Mrs Data. :)

      Radera
  2. Åh, Apple! Älskar det. Flameskollektionen var ockå en höjdare. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ju haft dräggelläge på Apple sen det kom. Att jag inte köpt det förrän nu är egentligen bra underligt. Och det känns toppen att ha alla Flames-lacken. Nästan så jag får andnöd av lycka.

      Radera
  3. Fick också Apple idag. Gillar det blåa, ser fram mot bilder på den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Apple är som a dream come true, och Robyn (blå) är en annan sån där jag sneglat på länge. Känns så trevligt att få hem sådant där som man längtat lite extra efter. :)

      Radera
  4. Såg trevliga ut allihop, framförallt det gröna:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nähä! Tycker du om ett GRÖNT lack??? Trodde jag väl aldrig. :)

      Radera
  5. Åh, hoppas att mitt Nailmail-paket kommer snart! Fina val du gjort. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nailmail-paketen är lite som julafton fast en gång i månaden. :)

      Radera
  6. Vad roligt att du har två Mrs Data nu! :D
    Hoppas jag får se Cactus take på det i framtiden. Det vore verkligen roligt.

    Fina Zoyor också. Jag älskar Robyn hett och innerligt och så klart Lisa och Tiffany också. Flames är ju min favoritkollektion från Zoya. Eller en av dem alla fall för de har ju gjort fler tjusiga.
    Apple är inte min favorit dock, men den är också väldigt fin. Jag tycker dock den är snäppet för blek på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag har bara en Mrs Data, som Cactus gjort och som vägrade låta sig fotograferas igår. Det jag har från dig är ju Mr Data. :)

      Flames är en sådan där kollektion där jag hela tiden vetat att jag vill ha alla - tog bara lite tid att fixa det.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!