måndag 13 augusti 2012

Nyanlänt

Just nu har jag ena handen målad med Cactus kommande Spectrum-kollektion om 5 lack. Det är ett trevligt uppdrag att vara testperson kan jag meddela, ni som hinner haffa ett eller flera av de här lacken kommer inte bli besvikna. Jag har lovat henne att inte visa bilder eller skriva för mycket om lacken innan hon är redo att släppa dem till försäljning, men jag kan väl säga så här - hubba hubba!

Jag planerar dock att lacka om senare i eftermiddag, kanske till någon av de här som rasade ner i brevlådan i tordags. Jag passade på att köpa de resterande lacken från A Englands The Mythicals-kollektion när de såldes för 5 pund stycket i någon kampanj Adina hade. Jag hade egentligen inget behov av ytterligare ett svart cremelack (Camelot), men kunde inte låta bli att skaffa full kollektion. Faktiskt är det så att jag nu inser att jag bara saknar ett enda lack från A England överhuvudtaget, nämligen det blå Order of the Garter som kom tillsammans med hololacken, men som inte var holo. Tror jag kanske ska göra något åt det, så att jag har samtliga A England i Helmern.


De som kom i brevlådan är: Avalon, Holy Grail, Camelot, Iseult och Elaine. Ska bara bestämma mig för vilket jag ska börja med.

12 kommentarer:

  1. Älskar A-England! Är lite nyfiken på Holy Grail.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer snart. Tycker den är mer gul än guld och gult gillar jag. Nästan lite onödigt mycket. :)

      Radera
  2. Tänk vad fulla kollektioner ibland kan göra en lycklig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det otroligt vad man kan finna glädje i ibland. ;)

      Radera
  3. Najs! Vilket är ditt favoritlack från A England? Inser att det verkligen är på tiden att jag tar tummen ur röven och köper mig mitt första snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj... Här var jag tvungen att fundera lite. Jag är galet förtjust i Perceval, King Arthur, St George och Dragon. Sen är ju Avalon rent fantastiskt fin, men den har jag inte testat än.

      Radera
  4. Du måste skaffa dig Order of the Garter för den är helt fantastiskt fin!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vet. En tabbe som behöver åtgärdas.

      Radera
  5. Du kommer nog inte ångra att du skaffade dig ännu ett svart krämlack - Camelot är min favorit i den kategorin! Det är jättetrevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej ångrar mig gör jag inte, men jag behövde det knappast.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!