söndag 26 augusti 2012

Nailart Sunday: Prickar

Eftersom jag tyckte att Re-fresh mint var "sådär" rolig på egen hand, bestämde jag mig för att piffa upp den lite. Och det allra bästa sättet att piffa upp något på är att göra det prickigt - tycker jag. 
Re-fresh mint från China glaze fick alltså sällskap av Crush från Nox Twilight, ett neonrosa lack. Jag petade dit prickarna med hjälp av en tandpetare/cocktailpinne med platt ände. Bara att doppa i lacket och trycka dit. Toppa med överlack - klart! Mycket roligare. 
Bilderna får tala för sig själva idag, så går jag och äter frukost istället.






16 kommentarer:

  1. Vilka fina prickar, verkligen en fin manikyr!

    SvaraRadera
  2. Prickarna gjorde verkligen susen!

    SvaraRadera
  3. Så fint! Färgerna passar bra ihop.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev riktigt lyckat. :)

      Radera
  4. Det där blev jättefint! Älskar prickiga manikyrer :)

    SvaraRadera
  5. Ett effektivt sätt att pigga upp en annars lite halvtrist manikyr:)Härlig färgkombo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halvtrist vet jag inte om den var. Mer heltrist faktiskt. Innan prickarna alltså. ;)

      Radera
  6. Man blir så glad av lite prickar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir ju det. Det är tur att man är lättroad. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!