onsdag 29 augusti 2012

Kollektionssammanfattning: Cactus' Nail Polish, Spectrum

På söndag släpper Cactus sin lilla kollektion med lack för försäljning, information om hur ni själva kan lägga vantarna på små eller stora delar av kollektionen finner ni här. För hennes egna bilder av lacken klickar ni här. Och vill ni veta varför de heter som de gör klickar ni här.

Jag har haft den stora glädjen, turen och äran att få pröva alla lacken i förväg. Och tydligen är jag numera ensam ägare till ett Lithium-lack. Jag räknar med det i min sammanfattning, men tyvärr kommer det inte finnas till försäljning. Och i den här ordningen tycker jag att de är underbara.




2. Boron


3. Lithium (Ej till försäljning)





Ha! Upptäckte precis att jag gillar dem i bokstavsordning. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Astatine är bäst! Vill ha det på mig för evigt! Eller... en stund till i varje fall...

      Radera
  2. Väldigt sugen på 3 av 4, frågan är om det är dumt att utesluta den 4.e då kanske?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man MÅSTE ju inte köpa alla, men alla är fina.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!