tisdag 28 augusti 2012

Cactus' Nail Polish, Astatine

Jag har sparat det bästa till sist. Astatine är så snyggt att jag nästan får lite andnöd. Se och njut, klicka gärna upp för ännu mer härlighet.


Jag hade en sådan satans tur att det kom en liten strimma solsken i morse som jag kunde fotografera av den här skönheten i. Riktigt mycket holo i scattered regnbågar. Och svart. Riktigt svart. I alla ljus. Aldrig grått - svart. Jag skriver det igen om någon missade det - svart.


Kanonbra formula också. Två snabba lager, torkar fort. Gillar blankt överlack. Hamnar där man vill. Penseln i flaskorna är lite väl fluffig, men det gör inte så mycket när det är så lättapplicerat och snällt som det här.


Och så en bister liten Dupont. Jag tror det är Dupont i varje fall, det kan vara Dupond också. För ni vet väl att de inte är släkt va? Den ena heter Dupont och den andre Dupond. Man ser på mustaschen vem som är vem.

Betyg 5/5

Sammanfattning kommer. Senast i morgon. Nu ska jag göra läxan förstår ni.

12 kommentarer:

  1. Har du fått läxa så snabbt, det var värst :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vääääääldigt betungande. Eller inte. Vi jobbar med improvisationer och ska förmedla en sak, så lite efterforskning bara. Jag tror att jag är färdig redan, faktiskt.

      Radera
  2. Jag visste inte att man kunde skilja dem på mustaschen. Där ser man. Att de hette olika visste jag dock. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är lite bokstavsformade mustascherna, Duponds ser lite mer ut som ett "d". :)

      Radera
  3. Nu råkar jag faktiskt redan ha ett svart holofranken från en tidigare private limited collection by Cactus.. så jag kanske och bara kanske låter bli försöka klicka hem det här när shoppen öppnar. Jag är inte bara snäll utan försöker tänka rättvist oxå...

    Vi har det bra vi, Mrs Data :)

    SvaraRadera
  4. Åh, nu fick jag enormt svårt habegär!

    Kul att lära sig att man kan se skillnad på Dupont och Dupond på mustaschen, det visste jag inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det visste inte jag heller förut, det är älskade maken som lärt mig det. Jag delar så gärna av mig av mina kunskaper. :)

      Radera
  5. Man blir så klok av att besöka dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man! Det är för att jag är så smart. :)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!