tisdag 14 augusti 2012

Ännu mer nyanlänt

Här sitter jag alldeles nysprungen och dyngsvettig. Det tar på krafterna att vilja jobba upp sin kondiotion, men det är det värt. Om inte annat för att jag får skutta in i duschen sen. På minussidan har jag lyckats slå av ett hörn på en nagel på blogghanden och jag tvivlar på att jag hinner fixa med naglarna idag då vi har planerat in en utflykt. 

Så jag visar ett par sötnosar jag köpte på Owls & nail polish blogsale förra veckan. Gröna Stiletto från Ciaté och guld/prismatiskt glittrande Glitter forte från Hits.


Vilken dag som helst kommer jag sätta mig och gå igenom min samling och göra en egen blogsale. Säger till när det är kirrat.

Och nu - duschen!

6 kommentarer:

  1. Stiletto har jag varit nära att köpa några gånger! Ska bli kul att få se den på dig sen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade tänkt beställa den nu när Nailmail har Ciaté den här månaden, men när jag hittade den så här var det ett bra alternativ. Tycker det är en galet snygg färg.

      Radera
  2. Stilletton ser verkligen fin ut. Vill också se den på naglarna :)

    SvaraRadera
  3. Borde nog sortera bland mina egna lacker också egentligen men jag har förbannat svårt att skiljas från ett enda av dem. Inte ens de jag avskyr vill jag bli av med, knäppt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner lite samma sak, men nu har det lossnat lite. Har funderat på det ett halvår, men ännu inte kommit till skott. En tanke som måste mogna - helt klart.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!