Sidor

torsdag 30 augusti 2012

A England, Camelot

Nej, jag hade inget behov av ett till svart krämlack. Men när det är så lättlackat och trevligt som Camelot så gör det ingenting att jag har det i samlingen känner jag.


Ja, det är alltså svart. Och riktigt blankt. Som en flygel eller något. Tjusigt. Jag tycker svarta naglar ser riktigt snyggt ut, inte alls så värst "gothigt" som vissa tycker utan lite sofistikerat vampigt.


 Jag målade på två lager mest av gammal vana samt lite för att det inte täckte helt och hållet på den svårmålade handen med bara ett lager. Är man lite stadigare på handen kan ett räcka. Jag har sällan eller aldrig appliceringsproblem med lacken från A England och hade det inte nu heller.


Något svart att matcha med. En svart tandkrämstub kanske? Tandkrämen är dock blå. Fick den i min senaste Glossybox. Smakar som att gå till tandläkaren ungefär.

Betyg 4/5