Sidor

lördag 14 juli 2012

Nytt från Nailmail

Fick ett litet paket från NailMail igår. Alltid lika roligt när man nästan glömt bort att man beställt och så trillar det in lite skönheter i brevlådan. Eller - jag hoppas att de är skönheter.


Från Del Sol beställde jag hem On fire! och Starry night. De här lacken ska alltså ändra färg när de hamnar i solljus. Jag är lätt skeptiskt till att det verkligen funkar, så det ska bli spännande att testa dem om det någonsin igen blir en solig dag. Om jag inte minns fel ska det röda bli lila (eller om det var orange) och det guldiga blått. Med glitter. Som sagt - jag är skeptisk.

Kände dessutom att det fattades ett lack (eller 7) i min A England-samling, så jag plockade på mig ett Ascalon ur överskottsshoppen.

Månadens lack på NailMail är underbara märket Zoya. Man har månaden ut på sig att lägga en beställning om du är intresserad.