Sidor

måndag 9 juli 2012

Nyanlänt

Min lilla undersökning om ifall ni ville se vad jag får in är nu avslutad. Kan konstatera att ni tydligen vill se det, det var bara en enda röst på nej-alternativet, så du som klickade i det får väl blunda nu. (Har hade jag gjort en blink-smiley om jag gjorde smileys i bloggtext.)


Sedan sist har det endast kommit in två små Dependlack.

Det rosa har nummer 136 och trillade in i min första Glossybox. Helt klart en nyans jag aldrig hade köpt själv, rosa vill jag ha lite mer ompf i än sådana här blekfisiga nyanser. Ser skir ut också, men man vet aldrig - den kanske är jättefin när den kommer på.

Och så hittade jag äntligen #2035 Laurel green i Holographic-kollektionen. Jag tror att jag kan vara nöjd med de 5 hololacken jag har köpt ur kollektionen nu, men man vet aldrig. Funderar lite på det sandfärgade också. Finns det kvar på Ica Maxi nästa gång så är det ju inte omöjligt att det råkar hamna i kundkorgen, om jag säger som så.