onsdag 25 juli 2012

Kollektionssammanfattning: Orly, Dark shadows

Ännu en kollektion fulltalig - den här med tema från filmens värld, nämligen Tim Burtons Dark shadows med Johnny Depp i huvudrollen. Så oväntat att Burton har med Depp i någon av sina filmer! Eller Helena Bonham Carter. Inte. Men jag älskar Tim Burtons filmer (med vissa undantag) så när jag såg den här kollektionen dröjde det inte många ögonblick innan jag hade klickat hem den. Jag har fortfarande inte sett filmen dock...

Nåja - nu var det inte film, utan nagellack det gällde. Jag tycker hela den här kollektionen är väldigt fin, om än kanske lite spretig med två kräm, en glitter och en duokrom. Finast först och så där - enligt mig alltså.









Har jag satt dem i rätt ordning eller är jag helt ute och cyklar? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jag hade nog satt Grave Mistake som två tror jag. Men det är en väldigt lyckad kollektion i sin helhet tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv känner jag att jag har Grave mistake sedan förut. Både ChG City siren ocg Essie Size matters är till förvillelse lika, men då föredrar jag någon av dem.
      Men jag håller men dig om att det är en mycket fin kollektion.

      Radera
  2. Jag skulle placera Buried Alive högst upp, lätt! Tycker det är sååå fint.

    Och filmen var verkligen ingenting att hurra över, tycker jag. Kändes inte som en Burton-film. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Filmen är baserad på en tv-serie från 60/70-talet så den är nog färgad av det. Jag har dock hört andra säga samma sak. Vill ändå se den, men kan vänta till dvdn.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!