Sidor

torsdag 26 april 2012

H&M, Pink road

Lite rosa igen efter gårdagens besvikelse. Saknar Pink street av H&Ms "gatulack" och tror nog att jag måste leta reda på det. Gillar den här lilla kollektionen mer än vad jag trodde.


Pink road är ett mörkt bärigt rosa lack som täcker med ett flödigt lager. Vad mer kan man önska? Att flaskan inte vore så vobblig kanske? Annars har jag inga klagomål alls på det här.


Det här är kvällsljusbilder igen, bara så ni vet. Lite småmulet dessutom. Här har det regnat mest hela veckan känns det som.


I mina gömmor hittade jag den här sjalen med rosa och blå blommor på. Fick bli dagens matchning. Jag har för mig att det kommer från Wedins, på den tiden den butikskedjan fanns. Hade ett par matchande kilklackar som jag bar tills de ramlade av fötterna och någonstans ska det finnas en handväska också. Man kan alltså lugnt påstå att jag gillade mönstret.

Betyg 3/5.