Sidor

måndag 16 april 2012

Diamond cosmetics, Cherry tobacco

Saker jag inte orkar bry mig om idag:
  • att bilderna blev åt alla möjliga håll
  • att bilderna blev dåliga trots att jag tog om dem när solen tittade fram
  • att lacka om - för jag är inte nöjd alls
  • att jämföra med OPI Midnight in Moscow men något säger mig att de är skitlika varandra



Idag kom den nämligen - vårförkylningen. Trött, huvudvärk och sur med inbokad kväll jag inte kan dra mig ur. Helst hade jag velat ligga hemma under en filt och dricka det som är dagens matchning tills livet blev roligare igen, men jag kan alltså inte det. Pliktkänsla alltså - ibland är sådant för jävligt.


Men nu skulle vi inte tycka synd om mig (fast ni får gärna göra det ändå) utan titta på ett nagellack. Som jag tycker är märkvärdigt likt Midnight in Moscow alltså, men jag tycker faktiskt att det röda i det här syns bättre. Svärtad vinröd med skimmer alltså. Och tydligen kan jag inte lacka när jag har huvudvärk. Inte minnas ens en timme hur det var att lacka med heller, ser bara att det ser taskigt ut nu, men det skyller jag alltså på mig själv. Jag brukar ju liksom minnas om det var exeptionellt dåligt. Två lager.


Det här tycker älskade maken smakar hostmedicin, så det kanske vore bra om jag hinkade i mig det som är kvar av vårt körsbärsvin från Solbacka. Jag älskar det! Och så är det körsbär på och jag nyttjar inte tobak. Ni är med va? Cherry tobacco...

Betyg 3/5