Sidor

onsdag 14 mars 2012

Nox Twilight, Chiffon

Let's get it over with...
Sista lacket av de 12 Twilight-lacken blir det här, Chiffon. Drog ut på plågan så länge jag kunde. Det här hade absolut inte fått komma hem till mig om det inte vore för att jag ville ha den kompletta kollektionen. Sammanfattning kommer senare idag (tror jag). Ska bara kommer över det här eländet först.


Ljusaste babyrosa jellylacket. Just det  - jelly. Gissa hur skirt? Väldigt. Jag har fyra lager här, sedan tröttnade jag och bestämde mig för att bara fotografera av det och ta bort eländet. Nu har det prytt tassarna två gånger och det får räcka.


Ska jag säga något snällt alls om det så är det att det torkar hyfsat snabbt utan topplack. Det uppväger dock inte hopplösheten jag känner över det här. Boring...


Livar upp med en Littlest Pet Shop-katt med hatt, stulen från Lilla E:s outsinliga samling. Något gulligt att titta på i varje fall.

Betyg 1/5.