onsdag 14 mars 2012

Kollektionssammanfattning: Nox Twilight

Då kör vi! Sammanfattning av de 12 lacken i Nox Twilight. Som jag äger enkom för att jag är en Twilightnörd. Som jag förstår det så bärs de här lacken av någon i filmerna. Annars har jag stora problem att se kopplingen mellan filmerna/böckerna och de här lacken. Saknar ett grönt lack i den här kollektionen, men den är väl okej. Bara ett enda rejält bottennapp, om ni frågar mig.

Det här är min ordning. Snyggast först såklart.






3. Crush




5. Talon


6. Citrus











Eftersom den här har bytt färg borde den vara utom tävlan, men den är snyggare än bottennappet så jag har inte hjärta att placera den sist.


12. Chiffon

4 kommentarer:

  1. Det är ju helt okej lack men vad jag sett av priserna så känns det inte riktigt motiverat kanske. Min favorit är det som bytte färg med tiden, inte för att det är finast utan bara för att det är så galet med lack som byter färg :D Nörden i mig vill veta vad det är för kemisk grej som gör att färgen dog.
    Roligt att se kollektionen komplett iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, hade det inte varit för min besatthet så hade jag inte skaffat den här kollektionen. De känns tämligen ounika, med några få undantag. Är nog inga problem alls att hitta dupes till bättre pris.

      Fast jag är ju glad att jag har dem. :)

      Radera
  2. Kul med sammanfattningen! Jag har bara ett, det svarta, och det gillar jag inte. Men flaskan är SNYGG!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Personligen har jag det svarta som min svarta favorit i creme-segmentet. Det är olika det där. Och flaskan är ju sisådär bäst.

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!