torsdag 2 februari 2012

Samlingen

Håller på med ett ganska mastigt projekt just nu. Har man inget jobb får man göra sig, som det heter.
Om du tittar lite uppåt så ser du att det numera finns några flikar här. En av dem heter "Samlingen". Och under den hittar du precis det, min nagellackssamling. Som jag hoppas är i bokstavsordning nu...

Jag håller på och länkar till de lack som synts på bloggen och det tar en liten stund innan jag är klar med det. Är det något ni ser där som ni vill att jag ska visa upp, så hojta till bara.

Den uppmärksamme ser även att jag under Cactus Nail Polish numera har tre (3) lack. Idag fick nämligen Mrs Data sällskap av lacken Cactus och Lilla E. Jag har döpt dem själv för det fick jag. Snart på en holofredag nära dig.
Och med detta vill jag tacka och niga så vackert jag bara kan till Cactus som skickar dessa finheter till mig. Inte ska väl jag... liksom. Kan dessutom tillägga att av helt personliga skäl så värmer det en hel del extra att få så fina presenter just idag av alla dagar. Tack kära du!

Uppdatering: FÄRDIG!

19 kommentarer:

  1. Vilket ambitiöst projekt! Men det ser ut att bli himla bra :D
    Och vad roligt med presenter, ska bli roligt att se bilder sen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej herregud! Har börjat ifrågasätta både en och tolv gånger vad jag gett mig in på.
      Men nu är jag klar! :)

      Cactus-lacken är väl värda att vänta på. Love!

      Radera
  2. Bra jobbat. Det var ingen liten samling, kul att se vilka man kan börja leta efter själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan väl tillägga att den växer. Ständigt. ;)

      Radera
  3. Wow, vilken ambitiös lista! Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man blir ju dum i huvudet mellan varven. ;)

      Radera
  4. Hade jag inte börjat dokumentera samlingen när den fortfarande var liten så hade det aldrig blivit av, monsterprojekt! Men det är så roligt att se vad andra har så vi tycker det är kul att du gör det ;)

    Vassego :) Det var så lite, tyckte att du ju inte kan gå runt och krevera över gröna holosar hela tiden ;) Bra namn på dem :)
    ...Du kan bli försökskanin sen när jag startar en egen kollektion, och få ett prov på alla lacken innan de går i produktion ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooooooooo *dreglar som Homer gör över en munk*

      Ja freaking tack! :)

      Lilla E tycker btw att Cactus (det gröna) är snyggare än Reclaim. Basattduvet. ;)

      Radera
    2. Det är bra betyg det! Det är inte mycket som slår Reclaim :)

      Radera
  5. Puh, jag vet precis vad du menar med monsterprojekt. Tog mig en bra stund att sortera upp, fota och lägga hela min egna samling. Men man blir så nöjd med sig själv när det väl är klart:) Och komplettera sen är ju inget svårt när det tunga jobbet är gjort.

    Massa godingar på listan, ser speciellt mycket fram emot Cactus nail polish:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud ja, fotografera dem som du gjorde var ju hur ambitiöst som helst. Det hade jag aaaaaaaaldrig orkat göra. :)
      Och som sagt, nu blir det easy-peasy att komplettera. :)

      Radera
  6. Det är så roligt med sådana här projekt! Med detta inlägg lyckades du faktiskt motivera mig att ta och länka min samling, som jag så länge tänkt göra.. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att få se den. :)

      Radera
  7. Wow vilket jobb! Har velat göra samma sak, nu blir jag lite sugen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tog ett tag, men det var det värt. :)

      Radera
  8. Aaaah, det måste vara så härligt att ha den klar?! Jag håller på att bygga och swatcha min spredsheet, men det går.. sådär. Minst sagt. I alla fall swatchningen. Jag vill ge upp varenda gång jag tänker på det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan väl säga såhär - eftersom jag plockade ut alla lack ur Helmer när jag skrev upp dem så råder det lätt kaos där nu. Förut sorterade jag efter färg, nu efter märke, men jag vet inte....
      Blir man någonsin klar? ;)

      Radera
  9. Har läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat ;-). Har en egen flik på min blogg som heter "samlingen" men din grej om att länka till varje inlägg snor jag rakt av ;-). Toppen för mitt eget minne!

    Toppenblogg du har by the way =).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Och det är inte att "sno", det är att bli inspirerad. ;)

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!