söndag 12 februari 2012

Kollektionssammanfattning: Essie, Cocktail bling, vintern 2011

För första gången på "Mrs Data målar naglarna" - en kollektionssammanfattning! Minsann. Beror på att det är första gången jag haft en hel kollektion att sammanfatta, i vanliga fall köper jag de jag gillar bäst av olika kollektioner. 

Så här tyckte jag alltså om Cocktail bling från Essie, vinterkollektionen för 2011 som jag hade turen att vinna i Total Beautys julkalender. Snyggast först och sådär. 














Det här är den ordningen jag lägger dem i. Har jag rätt eller tycker du att jag är helt ute och cyklar?

6 kommentarer:

  1. Det ser ut som en lista i min smak:) har av någon konstig anledning svårt för de ljusa färgerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan tycka att det är fint med pasteller, men i just den är kollektionen var de ganska blaha. Förutom själva Cocktail bling som var den enda som överraskade med sina färgskiftningar.

      Radera
  2. Jag har nyligen gått tillbaka i din blogg och läst en massa av dina gamla inlägg och du äger hela Island Escape kollektionen från China Glaze, så detta är inte den första hela kollektionen du äger (usch, vad jag verkar läskig som har koll på det) ...

    Coctail bling är en jättetrevlig kollektion! Jag har alla nyanserna förutom "School of Hard Rocks" och "Brooch the Subject". Size Matters är också min favorit! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i, det har jag ju! Hade jag glömt bort. Antagligen för att skaffade den i omgångar och inte alla på ett bräde.
      Jaja - jag har för mig jag gjorde någon sorts sammanfattning då med, men utan bilder, inbakat i själva inlägget om vilket lack det nu var jag penslade på sist. Det här blev myyycket tjusigare. ;)

      Radera
  3. Jag skulle nog ha satt School of Hard Rocks som etta, den ser så fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den är fin... Men ja, jag råkar bara ÄLSKA Size matters. Så är jag ju allmänt galen i rött, men det överraskade mig att det var den som blev favoriten. Trodde det skulle bli SOHR eller Bobbing for baubles. Där ser man...

      Radera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!