Sidor

torsdag 5 januari 2012

H&M, Purple

Hittade en till sådan där miniflaska från H&M längst ner i Helmer. Den här gången ett lila som kom från en sådan där färgkvartett med sommartema, om jag inte minns helt uppåt väggarna. Så vi tar väl den innan det är holofredag.


Ja alltså - lila. Inte så mycket mer än det att tillägga känner jag. Jo förresten, det är ju ett krämlack. Det kan jag väl nämna också. Inte på något sätt unik, men rätt så trevligt.


Jag har tre lager här, inga appliceringsproblem mer än att det kanske blev lite väl flammigt. Jämnade dock ut sig helt med lager tre. Torkar hyfsat snabbt, men inte snabbt nog för att jag inte ska ha hunnit med att sabba det på fyra naglar. Det får sitta kvar idag dock. Ska snart iväg till en kompis och dricka te. Orkar inte lacka av/om innan det.


Te dricker man förslagsvis ur en temugg, som den jag hittade längst inne i skåpet, att matcha med idag. Muggen tillhör Stora J, men i sanningens namn är det nog mest jag som använt den. Numera har jag andra favoriter att dricka ur, så att den här stod långt in är inte så konstigt. Inte heller att det var i jakten på den som jag sabbade lacket. Hoppsan...

Betyg 3/5.

PS. Det står alltså "Chilled out" på muggen, inte "illen ut".