Sidor

tisdag 6 december 2011

Nubar, Moon shadow

Ibland är det tydligen bra att en nagel ryker, så att man får möjlighet att korta resten och lacka om. För då kan man pensla på en goding som Moon shadow från Nubar. Omnomnom.


Multikromt å min ära! Jag ser väldigt mycket lila och vinrött och mörk brons. Ack så tjusigt. Förut när jag hade lite solljus på det såg det nästan ut att vara en svärtad lila, alltså lila med mörka kanter. Snyggt och roligt.


Appliceringen är däremot en annan historia. Galet skirt, det är fyra lager lack på mina naglar och jag kan känna att det kanske kunde behövts ett eller två lager till, och då är ändå mina naglar rätt så korta. Dessutom har det en tendens att krypa ner i nagelbanden, och som synes så har det krympt ihop lite på några naglar. Kan vara mitt fel, men jag gillar det inte att det krymper ändå.


Men snälla någon - titta! Jag förlåter nästan vad som helst bara jag får ha det här sagolika lacket på naglarna. Ska testa att lägga det över svart någon gång, misstänker att det skulle dra ner antalet lager betydligt.


Hur f*n matchar man ett multikromt lack???? Jo, med en liten tygrosett jag räddade från att bli kastad från mammas sysaker. Har ingen aaaaaning om vad jag ska göra med den, men det passar ju att matcha med. Den lila är samma i varje fall.

Betyg 5/5. Jepp, måste ge det full pott. Älskar.