torsdag 8 december 2011

Nox Twilight, Black tie

Timmen är sen så jag slänger in ett snabbt inlägg på ett omtyckt men på inga sätt unikt lack.


Black tie från Nox Twilight är ett svart krämlack med dunderbra täckningsförmåga. Jag har ett lager på bilderna. Var lite skakig på handen när jag lackade, skyller på att jag darrade av skräck inför den kommande (nu avklarade) anställningsintervjun.


Eftersom det är ett Twilight-lack passar det ju fint att jag mathar det med denna specialutgåva av Twilight jag var "tvungen" att köpa fastän jag redan hade filmen. Den är snygg i varje fall.

Betyg 4/5. Min svarta favorit faktiskt.

6 kommentarer:

  1. Cactus: Det gick väl bra, men jag är tveksam till att jag får jobbet. Men jag kan ha fel, hoppas jag har fel. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har det här lacket. Jag gillar flaskan. har för mig det var tjockt och jobbigt...

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Min är helt perfekt. Lättjobbad och fulltäckande. Flaskan är lite extra fin, ja... ;)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får jobbet *skickar positiva vibbar som jag inte behöver längre*

    SvaraRadera
  5. Kajalpennan: Tack så mycket för vibbarna. :)

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!