Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Tema rosa: Zoya, Gloria

Måste pigga upp mig denna gråmurriga dag. Så vad passar bättre än en av mina rosa skatter - Gloria från Zoya. Släpptes med Fire & Ice-kollektionen 2010 och har prytt mina naglar då och då sedan dess. För det är så läckert! En mörkare rosa med miniglitter i guld och lite silver. Kan det bli bättre?


Idag målade jag på tre lager och har inte använt topplack. Därför kan jag med all säkerhet säga att det torkar snabbt. Finishen är frostig, men inte kall. Det här lacket värmer mitt hjärta.


En extrem närbild - why not?


Gick på matcningsjakt med lilla E och i hennes rum hittade vi den här sminkspegeln. Hon fick den av en kompis när hon hade discokalas för ett tag sedan. Jag skulle gärna låna den själv, men det får jag inte. För den är hennes. Sådetså!
Med på bilden är även Schumi, min vackra katt som tyckte det var dags att synas igen på bloggen. Dockan som ligger på bordet heter Pelle och var min när jag var liten. Han är lappad och hopsydd ungefär en miljard gånger, men han får hänga med en generation till.

Betyg 5/5