Sidor

onsdag 19 oktober 2011

Tema rosa: Nox Twilight, Crush

Nej. Det går banne mig inte. Jag kan icke förmedla in i min kamera den riktiga färgen på det här lacket. Rosa, jovisst - men hallå! N.E.O.N. Alltså på riktigt. Det lyser om naglarna. Och jag älskar det!


Galet bra opacitet. Egentligen räcker det bra med ett lager, men jag slabbade på ett lager till. Lite för säkerhets skull sådär. Eller bara för att jag nästan aldrig nöjer mig med bara ett lager även om jag skulle kunna det. Bara för att det är sån jag är.


Neonlack torkar matt, men det uppskattar inte jag. På med högblanka Seche Vite så att det kan se så där tjusigt ut. Jag tycker blanka naglar ser lite lyxiga ut sådär. Även om de är 80-talsneonrosa.


Lilla E var även idag engagerad i matchningsjakten och sprang snabbt upp på rummet och hämtade den här hårsnodden med en neonrosa rosett i plast på. Det är inte den korrekta färgen ni ser på den heller. Sorry 'bout that...

Betyg 5/5

Sms:a ROSA till 72988 för att skänka 50 kronor till Rosa Bandet, eller sätt in en peng på Cancerfondens pg 90 1986-0.