Sidor

måndag 24 oktober 2011

Tema rosa: China glaze, Mrs. Claus

Från 2010 års julkollektion kommer här rosaglittriga Mrs. Claus. Ett mellanrosa skirt lack, med runt glitter i matchande rosa och silver.


Så - fru Tomte gillar rosa. Nu vet vi det. Ljuset är dåligt en dag som idag (dimma till och med) så jag får inte riktigt fram färgen här. Det är någon grad mörkare tycker jag. Börjar fundera på om det är inställningen på min dator som spökar, för i kameran ser det okej ut.


På de här bilderna ser man nästan bara silvret, men jag tycker det ser mer rosa ut på riktigt. Faktiskt.


Svårmatchat. Hittade till sist en sjal som jag köpte för länge sedan och som lilla E tagit över. För den är ju rosa. Och glansig. Allt man behöver tydligen.

Betyg 3/5. Längtar inte efter att ta av det...

Ni kan det nu va? Cancerfondens pg 90 1986-0, sms:a ROSA till 72988 för att skänka 50 kronor.