fredag 9 september 2011

H&M, Metallic blue

Namnet ljuger. Det här är inte ett metalliclack, det är glitter. Inte är det blått heller, det är turkost. Väldigt tråkigt kan tilläggas. Så fort jag har skrivit klart det här kommer jag gå och ta bort det och lacka om till något roligare.


Med blixt. Väldigt tydlig vnl även på riktigt. Jag målade på 3 lager och det hade kanske kunnat täcka bättre med ett fjärde, men jag tappade bara lusten totalt. Det här var verkligen inte vad jag ville ha idag. Eller någon annan dag heller tror jag...


Matchade den mot en glasvas som står och skrotar inne i vitrinskåpet. Köpt på IKEA för en herrans massa år sedan.

Betyg 1/5

Ursäkta mig medan jag går och lackar om till något bekvämare.

6 kommentarer:

  1. Blä, att tillverkarna inte kan lära sig att vi inte vill ha fler VNL-lack. Har också sånna här som står och skrotar i Helmer, de får aldrig komma ut därifrån

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det trist?! Mitt kommer inte att användas mer än en gång.

    SvaraRadera
  3. Nja, det var inte så kul :/

    SvaraRadera
  4. Alla rörande överens ser jag. Det här var riktigt toktråkigt. Kommer nog aldrig bära det igen.

    SvaraRadera
  5. Hmmm.... Jag har för mig att jag fick det täckande på tre lager? *klia huvud* Men jag har en tendens att köra på rätt tjocka lager också. :D

    SvaraRadera
  6. Var bara så less på det här att jag inte ville. Alls. Vare sig tunna eller tjocka lager. Nej tack. Det får stå i skamvrån.

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!