Sidor

torsdag 28 juli 2011

Zoya, Kimmy

Nu har jag haft så mycket blått, lila och isigt på mina händer ett tag att jag kände att det var läge för något varmt och gosigt istället. Valet föll på Zoyas Kimmy från sommarkollektionen Sunshine, som jag bara älskar. Det är ett varmt orangerött lack med samma guldskimmer/glitter som i de övriga lacken i kollektionen. Sagolik kombination!
Jag målade på två lager lack fast det ska erkännas att hade jag varit lite nogrannare så hade det nog räckt med ett lager. Galet bra opacitet i de här lacken!




Och se så fint det matchar med älskade makens Tintin-raket! Han är en Tintin-älskare av stora mått (längtar efter en viss film som har premiär i höst), själv har jag inte ens läst alla album fast jag lovat att göra det. Nåja, det hinns med. De står där inne i biblioteket och väntar på mig.

Betyg 4/5