Sidor

fredag 8 juli 2011

OPI, The one that got away

Om man sjunger om att pussa flickor får man visst göra en egen nagellackskollektion. För här är ett av lacken från OPIs samarbete med Katy Perry. Just här har vi "The one that got away." Ett mörkt rosa lack med skimmer (eller mikroglitter?) i ljusare rosa. I flaskan ser jag guld också, och på vissa av mina bilder syns guldet igen, men jag upplever det inte alls lika tydligt när jag tittar på naglarna.


Hur som haver matchar det finfint mot min väska/tygkasse från Indiska, gjord av en avlagd sari. Underbart vackert som kombo faktiskt.


Jag målade på två lager och blev nöjd med det. De här bilderna är tagna efter att lacket varit på en hel dag, och trots mitt manikyrdödande projekt så har det hållit bra. Bara lite tipwear. Å andra sidan så slet jag inte så mycket på manikyren just idag... Notera att jag inte skyddat lacket extra med topplack heller. Eftersom det bara skulle sitta på en dag så struntade jag i det. Fast kanske att jag behåller det en dag extra nu när det höll så fint. Men mer troligtvis inte. Om jag känner mig själv rätt.

Betyg 3/5.