Sidor

tisdag 12 juli 2011

Nfu Oh #51

Nääääää vad besviken jag blir! Inte bara för att bilderna blev kassa, utan för att det här lacket inte alls var vad jag hoppades på när jag valde det. I flaskan ser det ut att vara lila med flakeglitter som skimrar i rosa, grönt och guld. Och vad fick jag? En blurple med rosa flakes...

Hittade inte ens något att matcha upp det med, så det fick bli min mest färgglada klänning igen.




Det här är en jelly och det kräver sina lager. Jag har tre lager på bilderna och som synes en ganska tydlig vnl. Den stör mig dock inte alls i verkligheten, där har jag andra saker jag suckar högt över. Som att den i övrigt utmärkta penseln hade ett spretigt strå som försvårade lackningen. Penseln är rund, men den sprider ut sig bra och "plattar till sig" så där som jag gillar. Korken är mer konstnärlig än praktisk, så det är ju bra att penseln sköter sig.

Men ändå - det känns inte riktigt bra. Faktiskt. Ett typiskt fall av snyggare flaska än innehåll.

Betyg 2/5. Eller kanske bara 1,5. Bestämmer mig fortfarande...