Sidor

fredag 29 juli 2011

A England, Morgan le Fay

Jo, jag vet att jag sade att jag inte skulle testa Morgan le Fay på egen hand. Men så busade jag till det lite och gjorde det ändå. Däremot valde jag att inte försöka bygga upp opacitet utan jag ville ge ett sken av att nageln var "naken". 2 lager lack således och jag upplever allt från att det ser blankt men olackat ut till ett silvergnister utan dess like. Vackert.


Fullt solljus. Det gnistrar vackert vitt och mina tankar går till snöskare. Det är något vintrigt över det här lacket. Svalkar skönt en varm dag.

Halsbandet är en gammal goding från Swatch Bijoux. Jag sålde deras smycken för en herrans massa år sedan och köpte på mig en massa själv. Numera har jag bara kvar det här halsbandet, som jag älskar, och en ring som jag funderar på att sälja.


Dagsljus, men inne.
Jag är inget fan av franska manikyrer, men det här kan jag helt klart tänka mig att göra igen om jag vill vara fin men ändå diskret.

Betyget kvarstår - 3/5.