Sidor

onsdag 20 juli 2011

Color club, Wild at heart

Wild at heart från Color club (hatar att stava colour utan u...) är ett vackert mörklila holografiskt lack. Det är faktiskt så snyggt att jag inte för mitt liv kan begripa varför jag har låtit det stå olackat så länge som jag har. Men nu sitter det på. White höll inte så länge, det var borta lagom till lunch, och jag uppskattar inte att vara nagelnaken, så det gjorde jag något åt å det snaraste.

Som vanligt är det skitsvårt att ta bra bilder på holografer (och duo/multikroma) men här har jag faktiskt lyckats ganska bra. Jag upplever inga regnbågar på naglarna direkt, men ett läckert 3Dliknande skimmer i blå, rosa och lila toner. Störtcoolt!





Särskilt den andra bilden gör det rättvisa, och den med lupinerna.

Jag lackade på 2 lager, men det är så pass att opakt att om man är lite petigare med sin lackering så hade det nog räckt med ett lager. Jag tog 2 mest för att jämna ut och få bort synliga penseldrag.

Betyg 5/5.

Älskade maken kom nyss hem från jobbet och när jag viftar med naglarna under näsan på honom säger han: "Det glittrar. Som dina ögon." Med världens smörigaste stämma. Tror han vill något.