Sidor

tisdag 28 juni 2011

Leverans!

Alltid lika trevligt att komma hem och hitta vadderade kuvert i brevlådan. Dessa godbitar finns nu att visa upp för er när andan faller på.


Nfu oh: 60, 51, 52; China glaze: 108 degrees, Papaya punch, Electric pineapple (Island escape-kollektionen komplett!); A England: Perceval, Morgana le Fay.

Nfu oh och A England kommer från Nailmail som är en underbar tjänst för den som vill prova på märken på ett tryggare sätt. Varje månad får man chans att välja lack från ett märke, och i mitten av månaden därpå får man dessa skickade till sig.

Maj månads lack var koreanska Nfu oh, som bland annat har fantastiska flakelack. Jag fick liksom binda fast mig själv i stolen för att inte klicka hem fler än tre lack (alltid en utmaning att hålla sig till tre lack...). A England var aprils lackmärke, men tyvärr för Karin på Nailmail (och tur för mig) så råkade hon ut för en lackolycka som gjorde att flera lack fick kladdiga flaskor som fick reas ut i överskottsshoppen. Tyvärr är den tömd på A England för tillfället...
Junis lack är Misa och det finns chans att välja bland deras sortiment till och med torsdag. På fredag är det dags för julis lack, Nyx, och Mrs Data kommer få problem igen...

Fram till dess lackar jag klart Island escape, beställda från Traderafavoriten Nagelglädje. Tror det blir 108 degrees först, när jag orkar göra något annat än att bara svettas.

Vilken sommarvärme hörrni! Underbart!