onsdag 22 juni 2011

Depend #243

Jamen FÖRLÅÅÅÅT! Bilderna blev jättesuddiga. Jag skyller på att jag dragit i mig inte mindre än tre glas mousserande vin och jag orkar bara inte ta om dem. För så spännande är inte det här lacket...




#243 är ett syrénlila lack med silverskimmer. Tämligen ospännande och tillhör helt klart kategorin "varför-i-hvete-köpte-jag-det-här?"

Nåja, det kan väl få skimra där i en dag eller två. Det täckte bra med två lager i varje fall.

Betyg 2/5.

Den här gången fick älskade maken välja. Jag bad honom säga en färg, och eftersom han sa "lila" och jag hade ett otestat lila lack i lådan, så fick det bli det.

2 kommentarer:

  1. Det här var nog det lack jag tyckte var minst fint när jag fick hem sommarkollektionen. Det är för dämpat för min smak och den lila nyansen tilltalar mig inte alls.

    SvaraRadera
  2. Nä, jag håller med. Förstår inte alls varför jag köpte det. Och så kommer det i sommarkollektionen? Ser helt klart ut som ett höstlack. Kanske tycker om det då - man vet aldrig.

    SvaraRadera

Hej! Jag blir jätteglad för kommentarer.
För enkelhetens skull svarar jag på frågor här.

Observera att reklam och spam kommer raderas - likaså anonyma kommentarer oavsett innehåll. Glöm inte att skriva under alltså!