Sidor

torsdag 23 juni 2011

China glaze, Cha cha cha

Vilken goding det här lacket är! Från årets sommarkollektion "Island escape" ber jag att få presentera guldskimrigt giftgröna "Cha cha cha". Jag är helt kär i det här lacket, så när älskade maken tyckte jag skulle lacka på ett grönt tog det inte lång tid att bestämma vilket jag skulle välja. Det är ju så vackert! Och grönt! Och skimrande! I guld!





Sista bilden är en skuggbild där jag även visar upp delar av den otroligt vackra buketten jag fick på födelsedagen av min käre vän J. Resterande bilder är tagna i solen för att fånga upp guldglansen i lacket.

Jag tycker väldigt mycket om China glaze och blir sällan besviken på deras lack. Det blev jag inte den här gången heller. Lacket flyter på som en dröm och jag nöjde mig med två lager den här gången.

Betyg 5/5.

"Island escape" innehåller 6 olika lack och finns i butik nu. Jag har sett dem på Kicks bland annat, för 99 kronor stycket, men jag har köpt mina från Tradera. Min favoritsäljare där heter Nagelglädje. Det är inte för inte de har full pott på sina omdömen.