Sidor

onsdag 29 juni 2011

China glaze, 108 degrees

Som utlovat kommer här "108 degrees" från China glaze sommarkollektion 2011, Island escape. Ett mörkare rosa med glass fleckskimmer i jellybas. Och vilken överraskning! För det här lacket var det jag var minst sugen på i den här kollektionen, jag funderade på att skippa det faktiskt, men drabbades av äh-vad-fn-klart-jag-ska-ha-hela-kollektionen. Och tur är väl det, för jag gillar det här. Mycket.



Världens fjantigaste katt, Cullen, i bakgrunden. Han fick för sig att slicka på mina ben när jag skulle fotografera. Inte för inte jag kallar honom Fjante Galante oftare än Cullen.

Min hoya blommar som bara den just nu. Kan inte låta bli att visa upp den.

Fjante Galante igen...

Det skimrar i rosa och lila så vackert i solskenet, men idag har det varit så varmt att jag mest befunnit mig i skugga eller inomhus. Det är inte direkt otrevligt att titta på där heller.

Formulan var jättebra, och hade jag bara suttit lite bättre (inte på golvet) och målat naglarna, så hade jag sluppit använda korrigeringspennan på det här. Två lager täcker fullkomligt på mina korta naglar.

Betyg 4/5.